Z pingwinów Rico, a z lemurów Maurice'a. On jest najbardziej inteligentny, a także spokojny.
Nie zawsze jest spokojny, np. gdy Julian myślał że został zamknięty w "magicznej skrzyneczce" ( aparacie ),
to on się zdenerwował, że musi mu usługiwać i zabiera mu rzeczy i nie chciał do niego wrócić.
Wiem, też bym się zdenerwowała tylko napisałam, że on nie zawsze jest spokojny.
Zgadzam się, tylko moim zdaniem Skipper jest bardziej charakterystyczny, najlepszy był kiedy Szeregowy chodził do teatru, a on się nie wysypiał przez lemury .... On chyba wtedy powiedział - " Jedzie mi tu czołg ? Mam na was jedno wyjątkowo przekrwione czerwone oko. Zrozumiano ? I jeszcze jedno mam na was jedno wyjątkowo przekrwione czerwone oko." Nie mogłam się powstrzymać od śmiechu.
Haha, mnie też rozwalił ten tekst jak i: ,,Powiedz mi wszystko, co wiesz i czego nie wiesz, też mi powiedz'' xD
I to usypianie od czasu do czasu xD
Ogólnie najbardziej rozwalił mnie w tym odcinku i jeszcze w ,,Miss Ja'' oraz ,,Biała dama''.
On wtedy chyba przesłuchiwał ekspres do kawy, albo coś podobnego.
Właśnie jego najbardziej lubię, bo to taki śmieszny dowódca, albo jak jego "oddział" nie słucha to czasami uderzy ich skrzydełkiem. Śmieszne też było jak się przebrał za małpkę.
Tak, to było to ;P
Ja go na początku lubiłam, ale po jakimś czasie przerzuciłam się na Kowcia.
Ten też ma niezłe teksty m.in. ,,Podzieliłem przez zero. Przepraszam'' lub ,,Ranisz moje uczucia, Amando. Ten żyrandol jest zbyt różowy'' - słodki jest xD
Wyglądało to uroczo, kiedy w którymś odcinku to Skipp przytulił Kowalskiego.
Hm, on chyba się wtedy przebrał za koalę, kiedy to Król Szczurów chciał dopaść Leonarda ;p
Za małpkę to Szercio w ,,Boa mściciel''.
Tylko szkoda, że nie ma nowych odcinków :/
Chciałabym się dowiedzieć, jak się poznał z Manfredim i Johnsonem, co się wydarzyło w Danii i o co chodziło, kiedy mówił przez sen ,,Nie Doris. Kowalski nie może się o tym dowiedzieć'' - miał z nią romans?
Byłam pewna, że to wszystko będzie w filmie.
Miejmy nadzieję, że kiedyś w końcu wyjdzie 4 sezon.
Ja sądzę że Skipper i Kowalski to dwa różne światy.
Skipper rządzi twardą ręką, a raczej skrzydełkiem, potrafi również być uroczy, albo zachowuje się jak dziecko, np. zakochał się w pannie Kitce ( samicy sokoła ) i jak wspinali się po wieżowcu to Moris powiedział - " Nie pozwolę żeby mój król skończył jak karma dla ptaków ", a szef odpowiedział - " Jak lemur nawali stracimy jedynego świadka który może oczyścić pannę Kitkę ". To dowodzi że stracił głowę dla dziewczyny i był bezmyślny, bardziej go obchodzi kobieta której prawie nie zna, niż członek zoo którego bardzo dobrze zna.
A kowalski moim zdaniem jest trochę niedojrzały emocjonalnie, również zadurzył się w dziewczynie ( Doris ), o czym już wcześniej wspomniałaś. Mówił kiedyś że nie zna się na uczuciach i kobietach, więc uważam że bardziej był nią zauroczony i nie utrzymałby tego związku, gdyby kiedyś byli razem. Wydaje mi się że ta miłostka, to niespełnione marzenie z przeszłości i że chce nim coś sobie udowodnić.
.........Skipper raczej nie miał romansu z delfinkiem, raczej w jego typie są kobiety bardziej temperamentne.....Też bym chciała dowiedzieć się co stało się w Danii, szef kiedyś mówił że byli młodzi, głupi i rozstrzygnął o tym dorsz. Wydaję mi się że oni stoczyli bitwę o jakąś kobietę, albo współpracowali kiedyś ze sobą w jakiś podejrzanych interesach... takie jest moje przypuszczenie. Właśnie podoba mi się że jest taka tajemnica, że niektóre rzeczy nie są jasne, można samemu pomyśleć i różnie to interpretować. Mam nadzieję że trochę pomogłam rozwiać twoje wątpliwości.
Ja kiedyś miałam wrażenie, że interesuje go Marlenka ;D
Jakby się tak przyjrzeć odcinkowi ,,Miss ja'' jak pod koniec tak ją przyciągnął do siebie i spojrzeli tak na siebie... nie jak przyjaciele, tylko coś więcej. W innych odcinkach też się tak wydawało, że jest pomiędzy nimi chemia.
Ale to było, ohoho, z dwa lata temu... kiedy byłam jeszcze Skilenator ;P
Tylko oni niestety są razem... Dla mnie to bardziej Doris taka jest. Prosił ją o chodzenie 16 razy, widać, że ją kocha, a ona nie. Dopiero jak zobaczyła go w akcji to się zakochała. Jak ja jej nienawidzę...
Nie rozumiem jak można nie chcieć chodzić z takim cudnym chłopakiem... xD
Mnie to właśnie drażni. Jestem człowiekiem, co musi dowiedzieć się wszystkiego i się wygadać xD
W odcinku "Ptak zamknięty, ptak szalony" ona pomogła Kowalskiemu pokonać tego potwora. W jednej scenie to Skipper ją tak objął, wtedy kiedy myślał, że jest kobietą - na końcu tego odcinku, albo razem załatwili pana x. To może nie dowodzi miłości, ale wydaje mi się, że szef oddziału bardziej ją lubi, albo kiedy miała białe futerko...
Julian się kiedyś do niej dostawiał, nawet porwał Freda i chciał z nim walczyć, to było zabawne jak sam się poobijał.
Jakie jeszcze lubisz seriale animowane ?
Moje top 3 z dzieciństwa :
1 "Awatar: Legenda Aanga"
2 "Danny Phantom"
3 "Kod Lyoko"
Z tym załatwieniem X-a to był chyba odcinek ,,Śniegogeddon''?
Kurde, nie pamiętam już za bardzo... trzeba sobie oglądnąć wszystko xD
Taak, Arlenka - Arktyczna Norka ;D
W sumie mogła już taka na zawsze zostać, do twarzy jej było z takim futerkiem ;P
Kung fu panda: Legenda o niezwykłości i Wodogrzmoty małe :>
W brązowym futerku też jej ładnie, wygląda poważniej.
Kung Fu Panda to dobra animacja. :)
Wodogrzmoty małe....hmmm nic mi nie mówi ten tytuł,
nie oglądałam. A oglądałaś "Ostatni władca wiatru" ?
Beznadziejny film na podstawie "Awatar: Legenda Aanga".
Serial animowany jest świetny - zabawny, każda postać ma inny charakter, z morałem .... Wersja filmowa ściągnęła sceny z serialu, a połowy odcinków w ogóle nie pokazała, nawet nie wspomniała.
Polecam ci Danny'ego - taki nastolatek walczący z duchami, warty obejrzenia.
Oglądnij, bardzo fajne ;D
Niestety nie oglądałam, ale jak znajdę czas to z wielką chęcią spojrzę na seriale - jak coś o duchach to mi się już od razu podoba :D
Polecam Ci jeszcze pewne animę, co wczoraj mi koleżanka poleciła...
Nie lubię anime, ale to mnie jakoś wciągnęło, już pierwszy odcinek ;D
,,Tokyo Ghoul'' :>
Okej, dzięki. Tutaj masz linki :
www. kreskowkazone. pl/odcinki-online_awatar-legenda-aanga -2005
Joanna Pach podkładała głos Katarze z "Awatar legenda Aanga" i Jazz z "Danny'ego Phantoma".
kreskowki -online. pl / danny - phantom Marcin Hycnar podkładał głos Danny'emu i Po w "Kung fu pandzie" !
"Kod Lyoko" niestety nie mogę znależć, ale niektóre odcinki są na youtube.
Usuń spacje w linkach i obejrzyj. Polecam.
Tylko Danny, Aang i Kod Lyoko to nie są straszne seriale, one są bardziej dla dzieci, mniej więcej jak "Pingwiny z Madagaskaru" .
A to dobrze ;D
Ja to bardzo lubię oglądać takie seriale ;>
Chociaż mama się mnie czepia - ile ja mam lat, no ale ja i tak nigdy nie dorosnę xD
Mogę się włączyć do rozmowy?
Przyznaję, że Aang i Danny oglądałem w moim dzieciństwie. Pamiętam, jak włączono Nickelodeon Polska.
Możesz, możesz ;)
Ja mało co pamiętam z dzieciństwa...
Chociaż wiem tylko, że siedziałam dużo przed TV i oglądałam bajki xD
Najfajniejsza to była Legenda Nodzia(chyba dobrze napisałam), Pikachu... em... Muminki, Smerfy, Brygada RR... Spongebob.
Teraz jeszcze lubię czasem oglądnąć jeszcze ,,Jeźdźcy smoków'' ^^
Większość z tych oglądałem, a nawet mi się podobała.
Stwierdzam też, że w twojej głowie siedział pewien stereotyp.
Jakie lubisz filmy nie animowane ?
Ja lubię "Czarnego łabędzia" i "Mamę".
Czasami gdy film mi się bardzo podoba to piszę o nim rozprawkę. O "Czarnym Łabędziu" napisałam półtora roku temu i dostałam 4. Teraz właśnie przygotowuje się do napisania rozprawki o "Mamie". (2013 rok). Polecam. Świetne filmy psychologiczne.